Регламент роботи КНЕДП
Регламент КНЕДП - основний нормативний документ КНЕДП, який визначає організаційні, технічні та інші умови діяльності Надавача у процесі надання послуг кваліфікованого електронного підпису.
Регламент КНЕДП узгоджується з Засвідчувальним центром Національного банку України для встановлення відповідності порядку надання послуг ЕП законодавству України в цій сфері.
Перед тим, як почати використання ЕП, кожен користувач повинен обов'язково ознайомитися з такими положеннями Регламенту:
- правами та обов'язками підписувача;
- правами та обов'язками КНЕДП;
- порядком перевірки дійсності сертифіката;
- порядком поширення інформації про статус сертифіката;
- процедурою блокування сертифіката;
- процедурою поновлення сертифіката;
- процедурою скасування сертифіката;
- порядком вирішення суперечок.